joliine

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

'suck' -.-

Av Jolina Svensson - 28 juli 2011 17:32

  Nu har det läckt ut en massa porr bilder på miley cyrus. Eftersom detta inte e en porr-blogg (höhö) kmr jag nt lägga ut dom värsta bilderna, Men vrf gör hon såhär? Hon visste ju endå hur mkt skit hon skulle få för de? Det finns många bilder å vidoes som bara e fake, men liksom d går nt att faka (?) dessa bilder. Grymt besviken på dig, miley.

 
 
Ingen bild

Pernilla ristenvik

30 juli 2011 12:37

heej,du är med och tävlar om ett nagelack från depend, jag har nu lottat ut vinnaren ta en titt om det är du som har vunnit.
om du vunnit kontakta min mail adress pernilla.ristenvik@hotmail.com :)

Lycka till , och ha det bra :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jolina Svensson - 9 september 2011 14:42

Ja! nu är det faktiskt höst .. å vad innebär d?... NY KLÄDER! :DD Har kollat grymt mycket efter nya höst kläder både i butik å på nätet. Det finns så mkt fina grejjer asså! Men jag e typ ganska pank just nu   men jag kan nog tjata mig till lite penga...

Av Jolina Svensson - 9 september 2011 14:34

ja e ledsen att jag inte har uppdaterat! d har varit väldigt mkt me skolan denna veckan å har inte riktigt hunnit!   Ska bli ändring på de!      ...

Av Jolina Svensson - 27 augusti 2011 11:29

    Va med å tävla om att vinna en goodiebag från elf! :D Allt du behöver göra e att klicka på bilden, läsa reglerna och anmäla dig :D <3 OBS! Tävlingen slutar imorrn ! PASSA PÅ :)  ...

Av Jolina Svensson - 27 augusti 2011 11:13


Maggie goes on a diet      Mobbade Maggie,14, bantar å blir skolans populäraste fotbollsspelare.   Maggie är 14 år och bantar sig till ett bättre självförtroende och en plats i skolans fotbollslag.   DE E SÅ JÄVLA ÄCKLIG. DEN HÄR BOKEN ÄR...

Av Jolina Svensson - 25 augusti 2011 19:55


  Gör som ja å va me o tävla om ett valfritt märkes plagg ;) <3 Klicka >>>>HÄR<<<<< för att komma till tävlingen! :D ...

Presentation


Eh, a jag heter då jolina och är 13 år. På fritiden brukar jag spela fotboll och va me kompisar ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards