joliine

Alla inlägg under juli 2011

Av Jolina Svensson - 28 juli 2011 18:37

  Hiss:      1. Glass

En riktigt go glass en sen sommar dag.... mmmmmm kan d bli bättre?


   2. Solglasögon

Finns det verkligen något negativ med solglasögon? liksom komigen! man slipper smika sig men e snygg endå! :)                                                                                                                                                                                                            Diss:     1. Hösten



Regn, regn å ännu mer.... ah juste REGN -.-'  Hösten e verkligen en stor diss för mig, lixom man kan nt gå i alla snygga sommar-kläder längre och man blir förkyld.


2. Emos

Okej, ja måste erkänna att ja e gryyymt kär i deras klädstil, men asså en del emos e så jävla negativa. SRSLY. En tjej som ska börja i min klass nu, asså seriöst ja klarar fan nt av henne hon e så jävla negativ, hon typ " Va e d för nån mening att leva om man endå ska dö? " OM HON NU HAR ETT SÅ FÖRJÄVLIGT LIV FÅR HON FAN GÖRA NGT ÅT DET.    

   





Av Jolina Svensson - 28 juli 2011 18:08

Vad har ni gjort ida dåe? själv har jag gått på stan me nåra kompisar. Hittade ett par rosa shorts och en tröja på H&M men såklart fanns båda bara i large 'suck'. Men jag har iaf fått tag på sånna shorts jag har letat efter :D                                                                                              





                      Okej, mina e ganska grymt mkt snyggare än dessa men iaf! Tack för en grym dag :D (A) Possposs!

Av Jolina Svensson - 28 juli 2011 17:32

  Nu har det läckt ut en massa porr bilder på miley cyrus. Eftersom detta inte e en porr-blogg (höhö) kmr jag nt lägga ut dom värsta bilderna, Men vrf gör hon såhär? Hon visste ju endå hur mkt skit hon skulle få för de? Det finns många bilder å vidoes som bara e fake, men liksom d går nt att faka (?) dessa bilder. Grymt besviken på dig, miley.

Av Jolina Svensson - 27 juli 2011 20:08

 Jupp, dagens går till denna söta cheyen. Hennes blogg e grym och MÅSTE läsas ;) Hon skriver om allt möjligt! och hon har oxå väldigt fina tävlingar å en grymt fin webbshop där man kan köpa smycken å kläder. Kolla in hennes blogg >>>>>>HÄR<<<<<<<


Nu ska jag äta. Men jag bloggar mer imorrn å hoppas ja hittat sladden då oxå (A) Pusspuss :*

Av Jolina Svensson - 27 juli 2011 19:34

Ja, nu har jag skaffat denna nya bloggen :D jag var helt enkelt trött på den gammla å kände för att börja om på nytt. Jag har nt fått ordning på bloggen än men bilder och sånt e på g så fort ja har hittat kamera sladden    Ja, jag vet nu tjatar jag om den jävla sladden igen     Men bara så att ni vet bilderna e snart på g å så länge kan ni få njuta av denna gooooooa låten    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Eh, a jag heter då jolina och är 13 år. På fritiden brukar jag spela fotboll och va me kompisar ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards