joliine

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Hiss och diss!

Av Jolina Svensson - 28 juli 2011 18:37

  Hiss:      1. Glass

En riktigt go glass en sen sommar dag.... mmmmmm kan d bli bättre?


   2. Solglasögon

Finns det verkligen något negativ med solglasögon? liksom komigen! man slipper smika sig men e snygg endå! :)                                                                                                                                                                                                            Diss:     1. Hösten



Regn, regn å ännu mer.... ah juste REGN -.-'  Hösten e verkligen en stor diss för mig, lixom man kan nt gå i alla snygga sommar-kläder längre och man blir förkyld.


2. Emos

Okej, ja måste erkänna att ja e gryyymt kär i deras klädstil, men asså en del emos e så jävla negativa. SRSLY. En tjej som ska börja i min klass nu, asså seriöst ja klarar fan nt av henne hon e så jävla negativ, hon typ " Va e d för nån mening att leva om man endå ska dö? " OM HON NU HAR ETT SÅ FÖRJÄVLIGT LIV FÅR HON FAN GÖRA NGT ÅT DET.    

   





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jolina Svensson - 9 september 2011 14:42

Ja! nu är det faktiskt höst .. å vad innebär d?... NY KLÄDER! :DD Har kollat grymt mycket efter nya höst kläder både i butik å på nätet. Det finns så mkt fina grejjer asså! Men jag e typ ganska pank just nu   men jag kan nog tjata mig till lite penga...

Av Jolina Svensson - 9 september 2011 14:34

ja e ledsen att jag inte har uppdaterat! d har varit väldigt mkt me skolan denna veckan å har inte riktigt hunnit!   Ska bli ändring på de!      ...

Av Jolina Svensson - 27 augusti 2011 11:29

    Va med å tävla om att vinna en goodiebag från elf! :D Allt du behöver göra e att klicka på bilden, läsa reglerna och anmäla dig :D <3 OBS! Tävlingen slutar imorrn ! PASSA PÅ :)  ...

Av Jolina Svensson - 27 augusti 2011 11:13


Maggie goes on a diet      Mobbade Maggie,14, bantar å blir skolans populäraste fotbollsspelare.   Maggie är 14 år och bantar sig till ett bättre självförtroende och en plats i skolans fotbollslag.   DE E SÅ JÄVLA ÄCKLIG. DEN HÄR BOKEN ÄR...

Av Jolina Svensson - 25 augusti 2011 19:55


  Gör som ja å va me o tävla om ett valfritt märkes plagg ;) <3 Klicka >>>>HÄR<<<<< för att komma till tävlingen! :D ...

Presentation


Eh, a jag heter då jolina och är 13 år. På fritiden brukar jag spela fotboll och va me kompisar ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards